Haust

Det er haust i Japan. Eg likar det. Kom nett tilbake frå ein herleg joggetur i regnet, gjort komplett med ein påfølgande varm dusj, og straks ei seng med nytt laken og dynetrekk. Is nice.

I går var eg på fjelltur med Anna, Mimi og ei venninne av ho. Stod opp grytidleg og tok toget ein times tid vestover til Isehara, og bussen vidare til foten av fjellet. Fjellet heiter Ooyama (大山), som betyr storefjell, og er 1200 meter høgt. Eg let bileta prate for seg sjølv.

Ein trøtt Eirik Magnar kom attende ca kl 21. Nok ein kjempeflott tur!

6 kommentarar to “Haust”

  1. gaute Says:

    oh.. mt. fuji.. oh… meir japanske fjell: http://onehundredmountains.blogspot.com/

  2. Lena Says:

    Høres ut som du nyter hver dag i Japan! Herlig! Sånn det skal gjøres. Misunner deg ganske nå. Jeg sitter her og pugger til eksamen til fredag og det er ikke helt det samme kan du si.

  3. Mari Says:

    Eg er med Lena – grueleg misunneleg (mm, eksamen torsdag). Fantastiske bilete, og godt du trivst!!!

  4. Cathrine Says:

    ÆÆÆÆ! Teikna for storefjell er det same på japansk som på kinesisk! På kinesisk heite det DA SHAN, og teikna er heilt like! No blei eg heilt gira her.

  5. Eirik Magnar Says:

    Hei! Har det ganske bra, ja 😉 Og det beste er fråværet av eksamen og alt anna medfølgande tull. Nesten slik at eg gruar meg til mai allereie…

  6. eirikmagnar Says:

    Og ja, Cathrine. Det er nok dei same teikna 🙂
    No kjenne eg at eg og blei litt gira 😀

Kommenter innlegget