Big City Life

Det har endeleg gått opp for meg at eg bur i Tokyo. Nokon vil nok kalle meg treig. Det vil sikkert eg og om eg får tenkt meg litt om.

Eg likar å bu i Tokyo. Det har kanskje litt med å gjere at eg med mine 178 cm på sokken (kven seier eigentleg «strømpelesten»?) som oftast er høgst når eg står i kø for å presse meg inn på overfyllte metrovogner, men eg trur det har mest med å gjere at Tokyo faktisk er ein genial by. Det er lett, kjapt og billeg å forflytte seg, og det er moderne og urbant samtidig som det er gamaldags og tradisjonelt. Min favorittdel, i allefall so lenge veiret held seg, er likevel dei mange flotte parkane. På tysdag var eg i parken ved Keisarpalasset midt i byen og låg og las bok i solsteiken. Og sov litt.

I dag var eg i Shinjuku, og kjøpte med meg suppe og donuts og sat meg i Shinjuku Gyouen (park) og kosa meg. I nettopp denne parken sat  Silje og eg og kosa oss med suppe og donuts i fjor sommar, så det var ikkje reint tilfeldig at eg gjorde det same i dag. Og eg må innrømme at det var hakket meir triveleg forrige gang.

I går var Anna og eg i Asakusa, og såg oss omkring. Det var der Silje og eg budde halvparten av tida me var i Tokyo, so der er eg rimeleg greit kjent. Eg synte Anna to gode restaurantar, og me kika på eit lite tempel med ein stor port.

Etterpå reiste me til Ikebukuro og åt pizza og var i ein pachinkohall og konkurrerte litt. Konkurransen gjekk ut på å slå so mange gangar som mogleg på krokodiller som kom ut av holene sine. Anna klarte imponerande 104 treff, og eg klarte (ikkje overraskande) endå meir imponerande 132. Easy win!
Då er stillinga altså 2-1 til meg etter at Anna knuste meg i basket, og eg knuste ho i air hockey forrige helg.
No skal Eirik pugge glosar.
Piece out!

4 kommentarar to “Big City Life”

  1. Rune Says:

    Haha, Eirik tapte mot ei jente i basket:p

    Og ka e d med å ta bilde av deg sjøl når du nesten søv?;)

  2. eirikmagnar Says:

    Eg lot ho sjølvsagt vinne då! Må jo gjere det litt spanande.. (ikkje sei det til noken)

  3. eirikmagnar Says:

    Ja, og eg ga kameraet mitt til ein forbipasserande japanar og ba han vente til eg nesten sovna før han tok bilde. Dei er voldsomt hjelpsame desse japanarane.

  4. Audun Says:

    Eg tykkjer ikkje du er spesielt treig, men det er som eg har sagt før:

    Det er bra du er pen.

Kommenter innlegget